wtorek, 14 stycznia 2014

Plany na 2014

Rozliczyłam się z minionym rokiem, więc nadszedł czas zaplanować, co nieco na rok przyszły. Przeglądam kalendarz, dumam, myślę.. i opracowuję PLAN MINIMUM ;)

Styczeń
Bieganie, bieganie i jeszcze raz bieganie. Poświąteczne sadło, niestety, ma się dobrze.. :(
Luty
08.02. - Bieg Urodzinowy Gdyni - 10 km
Już mieliśmy sobie te biegi w Gdyni odpuszczać, bo to organizacyjnie jest wyzwanie, ale w lutym jest taka posucha, że aż smutno :) Jeszcze się nie zapisaliśmy (zapisy do 27 stycznia), ale chodzi nam to po głowach. Szkoda tylko, że podnieśli cenę, z 20 na 30 zł. Hm.
Marzec
08.03. - bieg w Koszalinie na dystansie 10 km.
Być może polecę sobie, ale raczej nie na 100%, bo po tygodniu wybieram się na:
16.03. - Bieg Zaślubin w Kołobrzegu - 15 km.
Jestem już zapisana (nr 40!) i opłacona, więc nie ma zmiłuj. Poza tym, planuję atak na życiówkę, a tam przynajmniej jest atest i Michał B. nie będzie mi kwestionował rekordu :P (bo na mój wyczyn w Karlinie to coś kręcił nosem, że "się nie liczy", czy jakoś tak).
Kwiecień
24.04.- Inauguracja Leśnej Piątki - 5 km :)
Tu już powinno się pojawiać więcej biegów w regionie, ale póki co, jest lekka lipa :)
Maj
15.05. - Leśna Piątka #2 - 5 km
25.05. - Bieg Wenedów w Koszalinie - 10 km
Trasa będzie trochę zmieniona względem zeszłego roku, ze względu na przebudowę rynku, ale pewnie tylko zmieni się miejsce startu.. ;) chociaż to wcale nie jest tylko zmiana kosmetyczna :)
Czerwiec
19.06. - Leśna Piątka #3 - 5 km
Lipiec
12.07 - Kros po Chełmskiej - 5/10 km
17.07 - Leśna Piątka #4 - 5 km
Sierpień
08-10.08. - Sportowa wycieczka do Gdyni :)
16.08 - Cross Góry Chełmskiej - 5 km
21.08 - Leśna Piątka #5
Wrzesień
11.09. - Leśna Piątka #6 - 5 km
Październik
11.10. - Bieg Górski - 5 km (na razie wielka niewiadoma, początkowo widziałam termin 30.03, ale nastąpiły zmiany..)
26.10. - Nocna Ściema - półmaraton

To tak na razie, z grubsza.. ;) Nie ma tutaj kilku biegów, które "zaliczyłam" w zeszłym roku, ale to ze względu na to, że część jeszcze nie została ogłoszona, a co do pozostałych, to nie wiem jeszcze, czy będziemy chcieli jechać :) Zobaczymy, jak się ten rok potoczy. Do rozważenia jeszcze kolejne biegi z cyklu GP Gdyni. (Bieg Europejski 10.05., Bieg Świętojański 20.06., Bieg Niepodległości 11.11.)

Założenia na ten rok to przede wszystkim atak na życiówkę na 15 km. To na pewno jest zadanie nr 1. Byłoby miło, gdyby udało się urwać z życiówki na 10 i 5 km, ale o ile ten pierwszy dystans może udałoby się ogarnąć w Szczecinku (dobra trasa na życiówki, ale jeszcze nie ma ogłoszonych zawodów), o tyle na 5 km będzie ciężko.. Chyba że w Kłosie, ale nie wiem, kiedy jest kolejna edycja :D Mam wrażenie, że o życiówkę na 5 km byłoby łatwiej.. bo wydaje mi się, że 10 km mam jak na razie "wyśrubowane" (oczywiście biorąc pod uwagę moje możliwości :D ). No ale zobaczymy, co czas pokaże i co życie przyniesie.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na decyzję odnośnie Przechlewa daję sobie jeszcze trochę czasu :) Wydaje się, że poradzę sobie z 950 m w 45 minut, ale póki co mój rower typu "koza" i 45 km do pokonania na nim... No nie wiem :D W Gdyni jest "tylko" 20... :) A'propos Gdyni - ponownie otworzyli zapisy na dystans długi.. :)

      Usuń
  2. To jeszcze na Winanda Osińskiego zapraszamy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goha, obowiązkowo! Jak tylko będę wiedziała kiedy :D Już ostrzę sobie ząbki na życiówkę ze Szczecinka :D

      Usuń